Stimați colegi, formatori și cursanți, în cadrul proiectului DIGIPED derulat de Universitatea Valahia din Târgoviște ați primit de la responsabilii de grupe datele de autentificare pentru a accesa infrastructura universității și platformele utilizate în procesul educațional.
Aceste date de autentificare sunt compuse din nume de utilizator și parolă generată aleator.
Pentru platforma Microsoft Teams veți folosi ca nume de utilizator adresa de mail de pe domeniul valahia.ro, de forma: digiped.XXX.XXXX@valahia.ro și parola primită.
Pentru platforma Moodle veți folosi ca nume de utilizator doar partea de forma digiped.XXX.XXXX, fără ”@valahia.ro”.

Primul pas pe care este indicat să îl parcurgeți este să vă conectați cu contul primit în portalul Microsoft Office 365 https://www.office.com/
pentru activarea și securizarea contului.

Aplicația Microsoft Authenticator vă asigură autentificarea în doi pași.

Ce este: Autentificarea multi-factor (microsoft.com) ?

Un ghid alternativ despre cum puteți instala și configura ”Microsoft Authenticator” este disponibil în pagina https://it.valahia.ro/ , secțiunea TUTORIALE.

Configurarea aplicației Microsoft Authenticator pas cu pas.

Conectarea la platforma MOODLE DIGIPED

Platforma MOODLE a proiectului este disponibilă pentru conectare directă la adresa:

https://moodle.digiped.ro/.

În imaginile următoare este descrisă pas cu pas conectarea cu contul primit.